Onze chat is momenteel offline
Telefonisch contact? Bel ons 088-500 2708


Vanuit België bestellen


Bestellingen die vanuit België gedaan worden en ook in België afgeleverd moeten worden, zullen qua verzending een aantal afwijkingen hebben ten opzichte van de bestellingen die in Nederland geleverd moeten worden.

Indien u als bedrijf een bestelling bij ons wilt plaatsen dan vult u uw BTW nummer in onder uw factuurgegevens. Er vindt dan gelijk een BTW check plaats en u kunt de bestelling verder afronden zonder betaling van het BTW bedrag.

In een aantal situaties is er sprake van een andere levertijd in België. Bekijk daarvoor onze pagina over bezorging.

Via de website
Voor het plaatsen van een bestelling kunt u eerst een account aanmaken, maar u kunt ook gelijk de producten in de winkelwagen plaatsen en bij het afrekenen uw factuurgegevens en eventueel een afwijkend afleveradres invullen.
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een bevestigingsmail met een automatisch gegeneerd wachtwoord. Dit wachtwoord in combinatie met uw mailadres gebruikt u om via de knop "inloggen" rechts bovenin op de site uw gegevens en bestellingen te bekijken.

Online bestelling is bij ons eenvoudig.
U gaat naar het gewenste product, vult het aantal in dat u wilt bestellen en drukt vervolgens op de knop "in de winkelwagen".
Indien u meer producten wenst te bestellen, kiest u voor de knop "ga verder met winkelen". De winkelwagen blijft altijd rechts bovenin uw scherm staan.

Indien u het aantal artikelen wilt wijzigen, kiest u voor het artikel en vult u het gewenste aantal in. Vervolgens klikt u op de knop "update cart".
Als uw bestelling compleet is, kunt u afrekenen. Klik op de knop "afrekenen". Vul uw factuurgegevens in.
Mocht het gewenst zijn uw bestelling op een ander adres af te leveren dan het factuuradres, dan vinkt u het blokje onder de factuurgegevens aan. U kunt hier het afleveradres invullen. Belangrijk is uiteraard dat u kiest voor België.

In sommige gevallen is er sprake van een extra toeslag voor verzending naar België. Deze kunt u vinden onder de bezorgservice. Ziet u geen vermelding over bezorging in België, dan zal de bezorging in dit geval niet afwijken van de standaard bezorgservice op onze website. Klik vervolgens op "plaats bestelling".

Vervolgens controleert u uw bestelling. Indien deze niet juist is, heeft u de mogelijkheid één en ander aan te passen. Mocht alles correct ingevuld zijn en gaat u akkoord met uw bestelling, dan kunt u kiezen voor "plaats bestelling".
Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode komt u ofwel in de betaalomgeving van Multisafepay terecht, of u ontvangt via de mail de mededeling dat uw bestelling geplaatst is.

Via de chat
Wij zijn ook via de chat online op werkdagen van 9.00 tot 22.00 uur online voor het beantwoorden van uw vragen.
Onze medewerkers kunnen u ondersteunen bij het bestelproces, maar uiteraard is het ook mogelijk al uw gegevens aan onze chat medewerkers door te geven, waardoor uw bestelling door ons wordt aangemaakt.

Indien u als bedrijf een bestelling bij ons wilt plaatsen en u bent in het bezit van een BTW nummer, dan kunt het BTW nummer ook doorgeven aan onze chat medewerkers. Wij controleren het BTW nummer en plaatsen uw bestelling zonder BTW.

Via een email
Stuur een email naar info@sistoshops.nl met de producten die u nodig heeft, alsmede uw gegevens. Wij maken de order voor u aan, waarna u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

De gegevens die wij nodig hebben zijn: factuurgegevens, afleveradres (indien afwijkend), telefoonnummer en mailadres.

Indien gewenst, kunt u ons ook een bestelbon / inkoopbon sturen via ons mailadres info@sistoshops.nl.
Indien u in het bezit bent van een BTW nummer, dan kunt u deze ook in de mail doorsturen. Wij controleren het BTW nummer en verwerken uw bestelling zonder BTW.

Telefonisch
Via telefoonnummer (0031) 088-500 2708 zijn wij op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar om uw bestelling telefonisch door te geven.

Het is mogelijk dat u ons telefonisch niet kunt bereiken. Er zijn een aantal Belgische providers die Nederlandse 088-nummers niet ondersteunen, waardoor het niet mogelijk is ons kantoor te bellen. Wij raden u dan aan een mail te sturen naar info@sistoshops.nl met vermelding van uw vraag of bestelling.

Bestelling wijzigen of annuleren
Het is mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren indien uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Zodra een bestelling is meegegeven aan één van onze transporteurs, kunnen wij uw geplaatste bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren.

Voor het doorgeven van een wijziging of het annuleren van uw bestelling kunt u contact opnemen met ons kantoor. Bij voorkeur telefonisch, aangezien wij u dan direct een terugkoppeling kunnen geven met betrekking tot de status van uw bestelling.

Neem contact op

Contactgegevens

* Verplichte velden